Rug-aanzicht van basketter in rolstoel die dribbelt met bal outdoor, bewolkte lucht

Veelgestelde vragen over het online subsidieplatform

  • 404 Pad niet gevonden
    • Wanneer je deze melding te zien krijgt raden we aan om te proberen in te loggen met een andere browser.

      Let wel op dat u niet bent ingelogd op 'Mijn Sport Vlaanderen'.

  • Melding 'Geen toegang'
    • Wanneer je onderstaande boodschap te zien krijgt, gebruik dan de toetsencombinatie '[CTRL]+[F5]'.

      'Je hebt geen toegang tot het online subsidieplatform voor evenementen. Mogelijk ben je nog ingelogd met je 'Mijn SportVlaanderen' account.
      Log hier eerst uit en klik dan opnieuw op de link naar het online platform.'

  • Moet ik inloggen op de algemene website van Sport Vlaanderen om op het platform te geraken?
    • Neen, het online subsidieplatform en jouw profiel op de algemene website van Sport Vlaanderen zijn 2 verschillende platformen

  • Welke browser moet ik gebruiken?
    • Het online platform werkt het beste met Google Chrome, Edge en Firefox. Met andere browsers kunnen er onverwachte problemen opduiken.

  • Mijn e-id werkt niet, wat moet ik doen?
    • eID correct in kaartlezer geplaatst?

      Controleer of u uw eID correct in uw kaartlezer hebt geplaatst.

      1. Sluit al uw browservensters en ook uw browser zelf volledig af.
      2. Controleer of uw kaartlezer correct is aangesloten.
      3. Steek uw eID in de kaartlezer.
      4. Start uw browser en probeer opnieuw aan te melden.

       

      eID software zojuist geïnstalleerd?

      Hebt u zojuist de eID software (opnieuw) geïnstalleerd?

      1. Herstart uw computer volledig.
      2. Probeer opnieuw aan te melden.

  • Waar kan ik mijn dossier opslaan?
    • Het opslaan van een dossier gebeurt automatisch bij het doorklikken naar een volgende pagina.

      Opgelet, eens je op de knop opslaan en indienen klikt kunnen er geen wijzigingen meer worden aangebracht aan het dossier. Dus indien het dossier niet volledig is zal u dan een volledig nieuw dossier moeten aanmaken.

  • Moet ik ondanks ik de vorige jaren ook al een aanvraag indiende, alle gegevens van mijn organisatie opnieuw invoeren?
    • We zijn gestart met een volledig nieuw platform. Info van de vorige aanvragen zijn niet beschikbaar. Iedereen zal dus een nieuwe organisatie dienen aan te maken. 

  • Als ik de entertoets gebruik, vraagt het systeem of ik wil opslaan, is dit normaal? 
    • Vermijd het gebruik van de entertoets, gebruik de tabtoets of klik met de muis in het volgende vak.  

  • Waar vind ik de officiële naam van mijn organisatie (enkel met rechtspersoonlijkheid)? 
    • De officiële naam van jouw organisatie kan je opzoeken in de kruispuntbank.  

  • Ik heb een verkeerde aanvraag opgestart, moet ik een nieuwe aanmaken? 
    • Het is aan te raden om een nieuwe aanvraag te starten. De verkeerde aanvraag kan je verwijderen bij openstaande aanvragen door op het vuilbakje te klikken.  

  • Welk adres vul ik in wanneer mijn evenement op verschillende locaties doorgaat?
    • Vul hier het adres in van de hoofdlocatie of de locatie waar het evenement eerst doorgaat. Vermeld de verschillende gemeenten waar je evenement doorgaat wel in de beschrijving van de inhoud. 

  • Wat is het verschil tussen medewerker en contactpersoon?
    • Een medewerker is een persoon die toegevoegd wordt aan een organisatie en in naam van deze organisatie een aanvraag kan starten, wijzigen en indienen.

      Het is mogelijk om alle aanvragen (ook gestart door een andere medewerker) te wijzigen en in te dienen wanneer deze nog niet is ingediend.

      De contactpersoon is het aanspreekpunt voor de logistieke opvolging. 

      Een contactpersoon kan worden toegevoegd in het aanvraagformulier zelf maar deze heeft geen rechten zoals de medewerker.

  • Kan ik zelf een medewerker toevoegen?
    • Ja, dit kan.

      Bovenaan de pagina overzicht aanvragen staat jouw naam. Daarnaast staat de naam van jouw organisatie.

      Klik op de naam van jouw organisatie.

      In de overzichtspagina van jouw organisatie staat rechts onderaan een knop 'Medewerker toevoegen'

      Vul hier de naam en emailadres van de medewerker in.

      Deze persoon krijgt een mail met een link, via deze link kan deze persoon zich koppelen aan de organisatie.

  • Kan ik zelf een medewerker verwijderen? 
  • Ik heb een verkeerde rechtsvorm/type organisatie geselecteerd, kan ik dit nog wijzigen? 
  • Het adres van mijn organisatie is gewijzigd, waar kan ik dit aanpassen? 
    • Helemaal bovenaan de pagina ‘aanvraagoverzicht’ zie je naast jouw naam de naam van jouw organisatie, klik op de naam van jouw organisatie. Klik op de knop ‘wijzigen’, pas de nodige gegevens aan en klik op ‘bewaren’.  

  • Het rekeningnummer van mijn organisatie is gewijzigd, waar kan ik dit aanpassen? 
    • Helemaal bovenaan de pagina ‘aanvraagoverzicht’ zie je naast jouw naam de naam van jouw organisatie, klik op de naam van jouw organisatie. Klik op de knop ‘wijzigen’, pas de nodige gegevens aan en klik op ‘bewaren’.  

  • Mijn aanvraag heeft de status “in behandeling”, wanneer wordt dit behandeld? 
    • Na het afsluiten van de indienronde worden alle aanvragen verwerkt en aan de begrotingsinstanties voorgelegd. Vanaf dan kan de status van jouw dossier pas wijzigen.  
      Je mag dit voor de bovenlokale projecten in de loop van november verwachten en voor de evenementen, G-sportevenementen en G-sportclubs in de loop van december. 

  • Ik heb mijn aanvraag nog niet ingediend, kan ik nog wijzigingen aanbrengen? 
    • Ja, zolang het dossier niet is ingediend, kan je nog wijzigingen aanbrengen.  
      Navigeren doorheen het dossier en deze wijzigingen aanbrengen, kan je enkel door de knoppen ‘vorige’ en ‘volgende’ te gebruiken, de wijzigingen door te voeren waar nodig en opnieuw op te slaan. 

      Op het overzichtsdocument kan je geen wijzigingen doorvoeren. Gebruik dezelfde instructies als hierboven omschreven.

  • Waar kan ik mijn ingediend dossier terugvinden ?
    • Ga naar het aanvraagoverzicht van jouw organisatie.

      Bij ingediende aanvragen kan je aan de rechterzijde op het icoontje klikken en zo je aanvraag opnieuw bekijken.

      Let op, eens je aanvraag is ingediend kan je deze enkel nog bekijken, niet meer aanpassen.